- Algemene Bedrijfsinformatie
- Algemene voorwaarden
- Privacybeleid
- Betaalmethodes
- Verzenden & Retourneren
- Klantenservice
- Sitemap
- Team D-tails
- Klantenpas Loyalty programma - D-tails
- Evenementen
- Dierenarts & Dierenkliniek
Verzenden & Retourneren
DPD & Post-NL pakketverzending
Als je besteld en alle producten zijn op voorraad, dan zullen we meestal de bestelling dezelfde werkdag versturen. DPD of PostNL probeert de zending de volgende werkdag (inclusief zaterdag) te bezorgen.
Jouw bestelling is te volgen met een track en trace code, deze ontvang je automatisch per e-mail van DPD of PostNL. Via deze mail kun je wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de aflever dag of kiezen voor aflevering bij een pick-up-point.
Mocht je bij aflevering niet thuis zijn, dan wordt je pakket bij een DPD of PostNL pick-up-point afgeleverd, waar je het pakket zelf dient af te halen.
Tarieven voor verzending:
Briefpost Nederland:
Een aantal producten kunnen heel goed per post verstuurd worden; plat, dun en niet breekbaar.
De tarieven voor briefpost in Nederland zijn:
0,00 voor penningen
5,25 voor een brievenbuspakketje met track en trace
DPD tarieven Nederland, België en Duitsland:
Standaard tot 150 euro: 6,50*
Vanaf 150 euro gratis*
* bij groot volume of gewicht zijn de kosten per pakket 6,50
DPD rekent bij pakketten boven de 20 kilo 1,50 extra.
Op elk pakket zit tegenwoordig een extra brandstoftoeslag.
Post-NL tarieven Nederland, België en Duitsland:
Standaard tot 150 euro: 7,50-*
Vanaf 150 euro gratis*
* bij groot volume of gewicht zijn de kosten per pakket 8,50
Post-NL rekent bij pakketten boven de 23 kilo 3,- extra en rekent een omtrek toeslag per cm.
Afhalen in het magazijn in Lelystad:
Afhalen kan alleen na betaling en het maken van een ophaal afspraak. Deze afspraak kun je maken na het ontvangen van het bericht dat jouw bestelling klaar staat, de factuur is het afhaalbewijs.
Om langs te komen in Lelystad moet je eerst een afspraak maken, wij zijn hier (nog) niet op vaste tijden aanwezig. Kies bij het afspraak maken bij "Aantal dieren" 1 en de rest wijst zich vanzelf.
Afhaaladres:
D-tails Lelystad
Apolloweg 64
8239 DA Lelystad
Ruime parkeerplaats op eigen terrein aanwezig.
Servicepunt Levering en/of Pakket- en Briefautomaat Post-NL:
Pakketten mogen een maximaal formaat hebben, je dient zelf rekening te houden met de bestelde producten of dit mogelijk is. Voor Pakketautomaten adviseren wij om enkel kleine producten te kopen, geen bodembedekking, manden of zakken voeding.
De regels verschillen per pakketpunt, informeer vooraf bij jouw pakketpunt wat er mogelijk is.
Standaard tot 150 euro: 7,-*
Vanaf 150 euro gratis*
* groot volume pakketten zijn niet mogelijk.
Verzendkosten DPD Denmark - Luxembourg - Austria - France
De kosten zijn per pakket 20 euro.
Verzendkosten DPD - Czech Republic - Poland - Hungary - Sweden - Italy - Latvia
De kosten zijn per pakket 25 euro.
Verzendkosten DPD - Ireland - Spain - Portugal - Finland - Lithuania - Monaco - Slovakia - Slovenia
De kosten zijn per pakket 30 euro.
Verzendkosten DPD - Norway - Greece - Croatia - Liechtenstein
De kosten zijn per pakket 60 euro.
Retourneren:
Je hebt 21 dagen bedenktijd bij onze online aankopen. De kosten voor retourzending zijn voor de koper.
Het product moet binnen 21 dagen na het retour aanmelden bij ons terug zijn. Vervolgens krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour gestuurde product je aankoop bedrag terug gestort op je rekening.
Dingen die voor jou persoonlijk zijn gemaakt, op maat of met jou instemming veranderd, kunnen niet retour. Dit geldt ook voor voedseldieren, diepvries, planten en bouwpakketten die in elkaar zijn gezet voor en/of door jouw zelf.
Een product mag uit de verpakking gehaald worden, wel moeten labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retour.
Indien er schade of gebruikssporen aanwezig zijn kunnen wij een korting op het retourbedrag toepassen van het oorspronkelijke bedrag.
Eenvoudig je retour aanmelden: Retour portal Retourneren via de portal kost 6,50. Je kunt kiezen voor DPD, Post-NL of DHL.
Defecten/garantie:
Bewaar de factuur en wacht niet te lang met de melding. Melden kan via het contact formulier.
In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij de contact persoon maar verloopt de reparatie of garantie via de fabrikant of importeur.
Schade bij ontvangst:
Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden.
Mocht het onverhoopt zo zijn dat je een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel.
Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn. Eventueel weigeren is toegestaan! Wij verpakken de producten met zorg en de vervoerder dient dit correct bij je af te leveren.
Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail ([email protected]) of app: 06-82833873
Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:
Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die je aantreft in het pakket.
Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.
Herzien op: 30-03-2024
Account informatie
Social media
Socials
D-tails
Apolloweg 64
8239DA Lelystad
Nederland Bekijk op Google Maps
BTW nummer: NL8102.41274.B.01
KvK nummer: 32088383
SKAL: 108182 / NL-BIO-01