Gezondheid van kop tot staart, je dier is het waard!
Webwinkel Keurmerk9,6 @ Webwinkelkeur
0
0
Gezondheid van kop tot staart, je dier is het waard!

Ophalen in onze winkel of ons magazijn

Na het verzenden van de e-mail dat je bestelling klaar staat kun je het in de winkel in Bussum binnen 5 werkdagen op komen halen. Voor het afhalen in het magazijn in Lelystad kun je een afspraak maken, tot die tijd blijft je bestelling in het magazijn staan. Wij zijn hier (nog) niet op vaste tijden aanwezig. Kies bij het afspraak maken bij "Aantal dieren" 1 en de rest wijst zich vanzelf.

Nee dat kan niet.
Alles wat online besteld wordt kun je online betalen, wil je de bestelling ophalen in de winkel dan vragen wij je ook alvast online te betalen zodat we alles klaar kunnen zetten.

Als je in de winkel zelf je spullen uit komt zoeken kun je daar contant betalen.
In het magazijn in Lelystad is het niet mogelijk contant te betalen.

Soms wel en soms niet. 
Als de producten op voorraad zijn kan dat in Bussum zeker. Je hoeft dan niet eens persé vooraf te bestellen, je kunt ook gewoon langskomen. We raden wel aan als je speciaal voor iets komt om even te bellen of te appen of het echt daadwerkelijk op voorraad is. 

Wil je het in Lelystad nog dezelfde dag ophalen dan kan dit alleen na telefonisch overleg. In het magazijn zijn we (nog) niet op vaste tijden aanwezig en de meeste artikelen liggen op voorraad in de winkel en moeten eerst naar het magazijn gebracht worden. In Lelystad liggen alle Dierenkruiden op voorraad, maar geen andere artikelen.

Je ontvangt van ons een e-mail zodra je bestelling klaarligt in de winkel of in het magazijn. Vanaf dat moment blijft de bestelling 5 werkdagen voor je in de winkel/magazijn liggen. Neem de e-mail (digitaal) mee om je bestelling af te halen.

Om langs te komen in Lelystad moet je eerst even een afspraak maken, wij zijn hier (nog) niet op vaste tijden aanwezig. Kies bij het afspraak maken bij "Aantal dieren" 1 en de rest wijst zich vanzelf.

Ja, dat kan. Zodra je bestelling klaarligt in de winkel of in ons magazijn, krijg je een mail met je ordernummer. Je kunt deze doorsturen naar degene die voor jou de bestelling op komt halen. Omdat je al op voorhand moet betalen, vragen we je ook om een identiteitsbewijs of andere identificatie mee te geven aan deze persoon.

Verzending

Als wij jouw producten op voorraad hebben kun je het dezelfde dag nog ophalen.

Wij verzenden de bestellingen standaard met DPD. Je ontvangt de track en trace automatisch van de vervoerder per mail, via deze mail kun je wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de leverdag of alsnog kiezen voor aflevering bij een pickup point.

Je hebt tevens de optie om te kiezen voor levering met PostNL, dit kun je aangeven bij het afrekenen. 

  • Indien je op de Waddeneilanden woont, versturen wij de bestelling met PostNL.
  • Briefpost verzenden wij met PostNL.

De bestelling wordt niet automatisch bij de buren bezorgd indien je niet thuis bent. Dit kun je zelf aangeven via de link in de track en trace mail van DPD of PostNL.
Je kunt ook per levering neerzet toestemming geven voor de buren of een plek rondom het huis.

Ons advies is om geen vaste neerzettoestemming te geven, maar dit per pakket te kiezen. 

Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Bestellingen die op werkdagen (ma-vr) worden geplaatst, proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. 
Wij werken tussen 09.00 en 17.00 uur aan de bestellingen.

Niet altijd lukt het ons om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Je kunt ervoor kiezen om het pakket gelijk bij een servicepunt te laten bezorgen. Dit doe je door bij de verzendmethode de optie servicepunt levering te selecteren, waar je vervolgens een afhaalpunt kunt selecteren door op de button 'Selecteer Afhaalpunt' te klikken.

Let op: dit is enkel mogelijk tot een gewicht van 20 kg. Boven dit gewicht worden de pakketten niet geaccepteerd door het servicepunt.

Een aantal producten kunnen heel goed per post verstuurd worden; plat, dun en niet breekbaar. Er zal automatisch in de winkelwagen een optie voor briefpost verschijnen, wanneer dit mogelijk is.

De kosten voor briefpost in Nederland zijn: €0,00,- voor penningen en voor een brievenbuspakketje 5,25,-

Briefpost naar het buitenland is helaas niet meer mogelijk i.v.m. nieuwe wetgeving. Deze producten zullen automatisch alleen een pakketpost keuze krijgen.

Afhalen in het magazijn in Lelystad:
Afhalen kan alleen na betaling en het maken van een ophaal afspraak. Deze afspraak kun je maken na het ontvangen van het bericht dat jouw bestelling klaar staat, de factuur is het afhaalbewijs.
Om langs te komen in Lelystad moet je eerst een afspraak maken, wij zijn hier (nog) niet op vaste tijden aanwezig. Kies bij het afspraak maken bij "Aantal dieren" 1 en de rest wijst zich vanzelf.

Afhaaladres:
D-tails Lelystad
Apolloweg 64
8239 DA Lelystad
Ruime parkeerplaats op eigen terrein aanwezig.

Retourneren

Dit kan op 3 manieren:

Als je een account hebt kun je daar inloggen en bij je bestellingen op retourneren klikken. Je kunt aanvinken wat je retour wilt sturen. Na aanmelden kun je zelf de verzending regelen.

Je kunt ook je retour aanmelden via onze retour portal. Hier kun je meteen de vervoerder (DPD, Post-NL of DHL) kiezen en een verzendlabel betalen. De kosten voor een retour via onze portal zijn 6,50.

Terug brengen in de winkel of in ons magazijn mag ook. Je moet dan wel van tevoren je product al retour melden via je account. De terugbetaling volgt via de bank en niet contant.

Stap 1: Meld je retour aan via: Retour portal De kosten voor een retour zijn 6,50.

Stap 2: Pak het product goed en stevig in. Gebruik het liefst de originele verpakking. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. Heb je de originele verpakking niet meer in huis? Geen probleem, we bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Stap 3: Via de retourportal heb je een label ontvangen welke je mag printen en op de doos mag plakken.

Stap 4: Breng het pakket naar DPD, Post-NL of DHL; de vervoerder waarmee jij het terug wilt sturen.

Stap 5: Wacht af tot wij het pakket hebben ontvangen en beoordeeld. 


Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet terug kunt sturen:

  • Vouchers, cadeau kaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn;
  • Dingen die voor jou persoonlijk gemaakt zijn, op maat of met jou toestemming veranderd
  • Voedseldieren
  • Diepvries
  • Planten
  • Bouwpakketten die in elkaar gezet zijn voor en/of door jou zelf
  • Zakken voer die bijna op zijn

Je hebt 21 dagen bedenktijd bij onze online aankopen. De kosten voor retourzending zijn voor de koper.
Het product moet binnen 21 dagen na het retour aanmelden bij ons terug zijn.

Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen. Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen.

Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.

Bevalt het product niet? Dan kun je deze op eigen kosten retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.

Voorraadstatus

Er staan duizenden producten op onze website, helaas zijn niet altijd alle producten op voorraad. Op de product pagina is de voorraadstatus van elk product te zien.

Producten die op een bepaalde levertijd staan bestellen wij graag voor je.

Wil je zeker weten dat een bepaald product op voorraad is, dan kun je mailen naar [email protected] of bellen tijdens de openingstijden naar het nummer 06-82833873 een appje sturen kan naar: 06-82833873.

Wij hebben een voorraadsysteem gekoppeld zitten tussen de winkel en de webshop. Toch kan het gebeuren dat een artikel zowel op de webshop als in de winkel verkocht wordt. Als het artikel door onze orderpickers nog niet uit de winkel is gehaald kan het dus gebeuren dat het toch op is. Als dit gebeurt bestellen wij dit artikel voor je en versturen de bestelling zodra het product weer bij ons op voorraad is.

Je ontvangt van ons een mail met de verwachte verzenddag.

Bel of mail als je zeker wilt weten of iets op voorraad is of als je wilt weten wanneer het geleverd kan worden.

Kortingscodes

Wij worden helaas geconfronteerd met diverse websites die een aanbieding of kortingscode vermelden die zou werken op onze website.

Dit is helaas niet waar! De websites gebruiken uw e-mailadres vaak om spam te sturen.

Mochten wij een kortingscode hebben die wel actief is, dan kun je deze terug vinden in de nieuwsbrief of op Facebook.

Per abuis jouw mailadres ingevoerd op een 'verdachte' website? Controleer of jouw virusscanner en firewall goed zijn ingesteld.

Als je een werkende kortingscode hebt, kun je deze inleveren bij het afrekenoverzicht. In de winkelwagen kun je hem intypen in het veld met de titel "Kortingscode". Wanneer je op toepassen klikt, zou de korting verrekend moeten worden. Let op: de kortingscode is hooflettergevoelig.

Contact

Wij staan graag voor je klaar!

Er zijn verschillende manieren om contact met ons op te nemen.:

Het team van D-tails staat voor je klaar van:

Maandag t/m vrijdag van: 09:00 tot 17:00.


 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Klanten en service staan bij ons hoog in het vaandel. Mocht je onverhoopt toch ontevreden zijn over de gang van zaken dan raden wij je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door contact met ons op te nemen.

Je kunt ons bellen: 06-82833873, ons appen: 06-82833873 en mailen: [email protected]
Heb je een klacht over een product? Stuur dan duidelijke foto's en een omschrijving van de klacht via de mail of app.

Indien je een klacht hebt ingediend, nemen wij contact met je op.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.

Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Bestelling wijzigen of annuleren

Indien je een bestelling hebt geplaatst maar nog iets bent vergeten, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. 

Als je een product bent vergeten kun je het volgende doen:

1. Stop de producten die je nog wilt in de winkelwagen.

2. Klik op afrekenen, en selecteer de optie: 'afhalen in de winkel'

3. Betaal de bestelling gelijk (iDEAL is de snelste optie)

4. Schrijf bij de opmerking dat dit een "extra bestelling" is, en het bij het andere pakket moet.

Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen, we zullen dan contact opnemen of het kan wachten tot een volgende bestelling of dat we het met eventueel verzendkosten alsnog op moeten sturen. Mocht je twijfelen of je bestelling er nog bij kan bel of app ons dan even.

Indien je een bestelling hebt geplaatst maar je hebt je toch bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling de status 'Klaar voor verzending', 'in bestelling' , 'in bestelling/verwachte verzenddag is ....'of 'ophalen voorbereiden' heeft, kunnen wij de bestelling wijzigen.

Indien de bestelling al verzonden is, kunnen wij de bestelling helaas niet meer wijzigen.

Indien je een bestelling hebt geplaatst maar je toch hebt bedacht, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Annuleren van jouw bestelling is geheel kosteloos, mits deze nog niet verzonden is. 

Indien de bestelling reeds verzonden is, zijn de retourkosten voor eigen rekening.

Vragen over je account

Je kunt via deze link een account maken: Een account aanmaken

Let op: na het aanmaken van jouw account zijn enkel nieuwe bestellingen zichtbaar in de geschiedenis. De bestellingen die hiervoor zijn geplaatst zijn dus niet zichtbaar en kunnen ook niet worden toegevoegd.

Nee, een account is niet verplicht om te winkelen bij D-tails.

Door een account aan te maken kun je meedoen met het Loyalty programma en je kunt gemakkelijk eerder gemaakte bestellingen terug zien. 

Indien je het wachtwoord bent vergeten kun je een wachtwoord reset aanvragen. Dit doe je bij de inlog pagina, door op het knopje 'wachtwoord vergeten' te klikken. Je kunt ook via deze link naar de pagina gaan.

Garantie - defecten - schade

Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden. Mocht het onverhoopt zo zijn dat je een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel.  Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn. 

Eventueel weigeren is toegestaan! Wij verpakken jouw product met zorg en de vervoerder dient dit correct bij je af te leveren. Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail ([email protected])

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

  • Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
  • Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
  • Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die u aantreft in het pakket.
  • Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
  • Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.  

Je kunt de facturen van jouw bestelling(en) terugvinden in het kopje facturen in je account. Wacht niet te lang met de melding indien een product kapot is. Melden kan via telefoonnummer: 06-82833873 - WhatsApp: 06-82833873 - E-mail:  [email protected]

In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij de contactpersoon, maar verloopt de reparatie of garantie via de fabrikant of importeur.

Betaling

Heb je ervoor gekozen om te betalen met een bankoverschrijving? Je kunt het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL09INGB0657964050. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Je hebt 21 dagen bedenktijd bij onze online aankopen. De kosten voor retourzending zijn voor de koper.
Het product moet binnen 21 dagen na het retour aanmelden bij ons terug zijn. Vervolgens krijg je binnen 14 dagen na ontvangst van het retour gestuurde product je aankoop bedrag terug gestort op je rekening.
Dingen die voor jou persoonlijk zijn gemaakt, op maat of met jou instemming veranderd, kunnen niet retour. Dit geldt ook voor voedseldieren, diepvries, planten en bouwpakketten die in elkaar zijn gezet voor en/of door jouw zelf.

Een product mag uit de verpakking gehaald worden, wel moeten labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retour.
Indien er schade of gebruikssporen aanwezig zijn kunnen wij een korting op het retourbedrag toepassen van het oorspronkelijke bedrag.

Vooraf betalen:
iDEAL | GRATIS
Bancontact | GRATIS
Bunq | GRATIS
Giropay | kost 2% van het bestelbedrag
KBC | kost 1% van het bestelbedrag
Paypal | vanaf 15 euro tot maximaal 500 euro, kost 3,5% van het bestelbedrag
Overschrijving | vanaf 20 euro, kost 2,95 per bestelling
Je kunt het geld overmaken naar ons rekeningnummer: NL09INGB0657964050. Vermeld bij het betalen altijd je naam en ordernummer.

Achteraf betalen: 
Visa, MasterCard en Creditcard via Paypal | vanaf 15 euro tot maximaal 500 euro, kost 3,5% van het bestelbedrag
Wanneer je een bestelling plaatst en betaald met Visa of MasterCard, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De daadwerkelijke afschrijving wordt pas na de levering gedaan. Op die manier betaal je dus achteraf.

Betalen met Klarna/Afterpay is bij D-tails niet mogelijk.

Contant betalen:
Alles wat online besteld wordt kun je online betalen, wil je de bestelling ophalen in de winkel dan vragen wij je ook alvast online te betalen zodat we alles klaar kunnen zetten.

Als je in de winkel zelf je spullen uit komt zoeken kun je daar contant betalen.
In het magazijn in Lelystad is het niet mogelijk contant te betalen.

Zodra de betaling verwerkt is door onze betaalpartner zal de status van de bestelling automatisch omgezet worden naar "klaar voor verzending" of "ophalen in de winkel voorbereiden". Op het moment dat de betaling is verwerkt wordt automatisch de factuur aangemaakt en verzonden.
Mocht deze er na 4 uur nog niet zijn controleer dan even de spam map in het e-mail. Het gebeurt wel eens dat onze mail daarin terecht komt.

Zit daar geen bevestiging is mail ons dan even op [email protected]. Vermeld in de mail even de naam waarop de bestelling is geplaats. Wij kunnen dan controleren of het ingevulde e-mailadres juist is.

Laat een reactie achter

Contactgegevens:

Telefoon: 06-82833873
WhatsApp: 06-82833873
E-mail: [email protected] 
Adres: Apolloweg 64, 8239DA Lelystad

Klantenservice per telefoon: Maandag t/m Vrijdag: 9.00-17.00.
Whatsapp: Gemiddeld binnen 1 uur antwoord.
Per mail: Altijd dezelfde dag / binnen 24 uur.

Om langs te komen in Lelystad moet je eerst een afspraak maken, wij zijn hier (nog) niet op vaste tijden aanwezig. Kies bij het afspraak maken bij "Aantal dieren" 1 en de rest wijst zich vanzelf.

* Verplichte velden

Account informatie

Social media

Socials

9,6Webwinkel KeurmerkWij scoren een 9,6 op Webwinkelkeur

D-tails

Apolloweg 64
8239DA Lelystad
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW nummer: NL8102.41274.B.01
KvK nummer: 32088383
SKAL: 108182 / NL-BIO-01

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »