Door verder te klikken op onze website, accepteer je cookies en vergelijkbare technieken.

Leveringsvoorwaarden

DPD & PostNL pakketverzending

Indien u voor 16:00 besteld en alle producten op voorraad zijn, zullen we de bestelling dezelfde werkdag proberen te versturen. DPD of PostNL probeert de zending de volgende werkdag (inclusief zaterdag) te bezorgen. 
Uw bestelling is te volgen met een track en trace code, deze ontvangt u automatisch per e-mail van DPD of PostNL. Via deze mail kunt u wijzigingen doorvoeren in het afleveradres, de afleverdag of kiezen voor aflevering bij een pick-up-point.

Mocht u bij aflevering niet thuis zijn, dan wordt uw pakket bij een DPD of PostNL pick-up-point afgeleverd, waar u hem zelf dient af te halen.


PostNL briefpost kosten Nederland: 
Een aantal producten kunnen heel goed per post verstuurd worden; plat, dun en niet breekbaar.

De kosten voor briefpost in Nederland bedragen: €1,50 (klein) of €3,95. 


DPD en PostNL kosten Nederland:
0-20 euro en onder de 20 kilo: €6.50

20-50 euro en onder de 20 kilo: €3.95

> 50 euro en onder de 20 kilo: GRATIS
Wij vragen voor artikelen die niet in 1 pakket passen, door gewicht of volume, een kleine bijdrage in de verzendkosten van €1.95 per extra pakket.
Wij rekenen voor sommige zware balen/zakken een extra toeslag van €3.95.


PostNL avondlevering kosten Nederland:

0-20 euro en onder de 20 kilo: €7.50

20-50 euro en onder de 20 kilo: €6.50

> 50 euro en onder de 20 kilo: €2.95
Wij vragen voor artikelen die niet in 1 pakket passen, door gewicht of volume, een kleine bijdrage in de verzendkosten van €3.95 per extra pakket.
Wij rekenen voor sommige zware balen/zakken een extra toeslag van €5.95.


Afhalen in de winkel in Bussum:
Afhalen kan alleen na betaling en het ontvangen van het bericht dat uw bestelling klaar ligt, uw factuur is uw afhaalbewijs.

Afhaaladres:
Dtails 
Landstraat 8
1401 EN Bussum

Parkeren kan op het Boekweitplein, aan de achterzijde van de winkel, bereikbaar via de Poststraat.
Wij zijn gehuisvest naast de supermarkt Nettorama.


DPD kosten Europa 1: België, Duitsland, Luxemburg, Denemarken & Oostenrijk

0-20 euro en onder de 20 kilo: €9.50

20-50 euro en onder de 20 kilo: €8.50

> 50 euro en onder de 20 kilo: €3.95

Wij vragen voor artikelen die niet in 1 pakket passen, door gewicht of volume, een kleine bijdrage in de verzendkosten van €5.95 per extra pakket.

Wij rekenen voor sommige zware balen/zakken een extra toeslag van €6.95.


DPD kosten Europa 2: Tsjechië, Polen, Hongarije, UK, Frankrijk, Ierland, Zweden, Spanje, Finland, Italië & Portugal
0-20 euro en onder de 20 kilo: €17
20-50 euro en onder de 20 kilo: €16
> 50 euro en onder de 20 kilo: €15
Wij vragen voor artikelen die niet in 1 pakket passen, door gewicht of volume, een kleine bijdrage in de verzendkosten van €14 per extra pakket.
Wij rekenen voor sommige zware balen/zakken een extra toeslag van €16.


DPD kosten Europa 3: Noorwegen
Per pakket: 55,-


Retourneren:
U heeft 21 dagen bedenktijd bij onze online aankopen. De kosten voor retourzending zijn voor de koper.
Het product moet binnen 21 dagen na het retour aanmelden bij ons terug zijn. Vervolgens krijgt u binnen 14 dagen na ontvangst van het retour uw aankoop bedrag terug gestort op uw rekening.
Dingen die voor u persoonlijk zijn gemaakt, op maat of met uw instemming veranderd, kunnen niet retour. Dit geldt ook voor voedseldieren, diepvries, planten en bouwpakketten die in elkaar zijn gezet voor en/of door uzelf.

Een product mag uit de verpakking gehaald worden, wel moeten labels en etiketten onbeschadigd blijven om recht te hebben op retour.
Indien er schade of gebruikssporen aanwezig zijn kunnen wij een korting op het retourbedrag toepassen van het oorspronkelijke bedrag.

Defecten/garantie:
Bewaar de factuur en wacht niet te lang met de melding. Melden kan via het contact formulier.
In vrijwel alle gevallen van garantie zijn wij uw contact persoon maar verloopt de reparatie of garantie via de fabrikant of importeur.

Schade bij ontvangst:
Wij doen ons best de artikelen goed te verpakken en te verzenden.
Mocht het onverhoopt zo zijn dat u een pakket ontvangt wat al zichtbaar beschadigd is aan de buitenkant maak hier dan eerst foto's van met daarop zichtbaar ook het verzendlabel. 
Daarna graag controleren of de bestelde artikelen nog intact zijn. Eventueel weigeren is toegestaan! Wij verpakken uw product met zorg en de vervoerder dient dit correct bij u af te leveren.

Mocht er schade zijn aan de geleverde artikelen meldt dit dan direct per mail (info@dtails.nl)

Om de schade aan te geven bij de vervoerder moeten wij binnen 3 werkdagen na verzending een claim indienen, dit kan enkel in behandeling genomen worden met de volgende gegevens:

Upload 1 Een foto van de gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het verzendlabel goed zichtbaar is.
Upload 2 Een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnen verpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn.
Upload 3 Een foto van alle typen binnen verpakkingen die u aantreft in het pakket.
Upload 4 Een foto van de gehele omvang van het artikel.
Upload 5 Een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.

Wij ontvangen deze dan ook graag zo spoedig mogelijk. Daarnaast zullen wij ons best doen om de beschadigde artikelen te vervangen/repareren.

Herzien op: 14-01-2020

De waardering van www.dtails.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.6/10 gebaseerd op 2311 reviews.